Tapahtumat → Laitoskokous
Laitoskokous
Ajankohta: 7.4.2022 klo. 14:00
Paikka: Lea Pulkkisen sali (Ag B431.1, 4 krs.) / Zoom
Tyyppi: Kokous
Hei stimppalaiset! :)
Tervetuloa mukaan meidän opiskelijoiden asioihin keskittyvään laitoskokoukseen, joka järjestetään torstaina 7.4. klo. 14.00-16.00 Agoralla Lea Pulkkisen salissa (Ag B431.1, 4krs.). Aiemmassa viestissä laitoskokouksesta oli väärä aloitusaika (14.15), pahoittelut.
Vaihtoehtoisesti kokoukseen voi osallistua myös etäillen Zoomissa, jonne linkki löytyy kopon lähettämästä sähköpostista.
Tämän kertaisessa laitoskokouksessa pinnalla ovat seuraavanlaiset aiheet:
- Stimuluksen hyvinvointikyselyn anti -> mm. Kuinka psykan laitos voisi tukea paremmin opiskelijoiden jaksamista opinnoissa?
- Opetuksen järjestämisen käytännöt jatkossa
- Kandi- ja graduohjauksen laatu & ohjaussopimuksen merkitys
- Opetussuunnitelmatyön kuviot ja aikataulut
- Laitoksen kuulumisia
Eli meitä kaikkia koskettavia tärkeitä juttuja luvassa - tuu siis ihmeessä paikalle kuuntelemaan tai osallistumaan keskusteluun. Siellä on oivallinen tilaisuus kysyä tai kommentoida käsiteltäviä asioista, koska laitoksen henkilökuntaa on paikalla vastaamassa ja ensikäden tietoa tarjolla. Kokous pidetään opiskelijavetoisesti: Juhani-kopon lisäksi paikalla on Stimpan varapuheenjohtaja Annina, joka puheenjohtaa kokouksen, ja sihteeri Riikka koostaa muistion.
Paikanpäälle kokoukseen on laitos varannut kahvi- ja teetarjoilun herkkuineen! Ilmoittautumalla alle ke 30.3. klo. 12 mennessä varmistat itsellesi tarjoilun, mutta ilmoittautumattakin voi saapua. Ilmoitathan mahdolliset erityisruokavaliosi lisätiedoissa.
Saavuthan paikalle tai linjoille Zoomiin ajoissa.
Pidetään yhdessä meidän opiskelijoiden ääni kuuluvilla!:)
- Juhani-kopo
In English:
Welcome to a deparmental meeting regarding psychology student affairs! It will be held on 7th of April at 14-16 pm at Ag B431.1 4th floor (Lea Pulkkisen Sali). Alternatively it's possible to join in Zoom (a link is in an email from kopo).
We will discuss about following topics in the meeting:
- Presenting the results of wellbeing survey
- Teaching arrangements in the our department
- Quality of the thesis mentoring
- Curriculum Development process
The staff will answer kindly to student's questions.
By enrolling to the event (below) by Wednesday 30th of March at 12 am, you'll ensure to having a coffee/tea service in the meeting. Please, report also your allergies or special diets.
Ilmoittautuminen on sulkeutunut.